(آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی) ” انجام عملیات ۱۰،۰۰۰ ( ده هزار) متر حفاری اکتشافی و مغزه گیری به روش وایرلاین در معدن طلای زرشوران “

پیرو آگهی فراخوان مندرج در روزنامه اسکناس مورخ ۱۵/۰۸/۱۴۰۱ و همشهری مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ به منظور ایجاد فضای رقابتی بیشتر، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران در نظر دارد با عنایت به قانون برگزاری مناقصات مصوب ۱۳۸۳ و آیین نامه اجرایی بند “ج” ماده (۱۲) قانون برگزاری مناقصات، برگزاری فرآیند ارجاع کار و انتخاب پیمانکار ذیصلاح جهت ” انجام عملیات ۱۰،۰۰۰ ( ده هزار) متر حفاری اکتشافی و مغزه گیری به روش وایرلاین در معدن طلای زرشوران” نسبت به تجدید فراخوان مذکور اقدام نماید. لذ ا از کلیه شرکت‌های ذیصلاح که دارای توان فنی و اجرایی جهت انجام خدمات مربوطه می‌باشند و تمایل به شرکت در مناقصه فوق را دارند دعوت به عمل می‌آید جهت دریافت اسناد مناقصه با مراجعه به  سامانه تدارکات الکترونیکی دولت  به نشانی www.setadiran.ir و به شماره فراخوان ۲۰۰۱۰۹۲۴۱۰۰۰۰۰۴۲ و واریز مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰ (دو میلیون ریال) به شماره حساب ۴۰۰۱۰۵۴۲۰۴۰۵۰۷۱۸ به شناسه واریز ۳۲۳۰۵۴۲۷۴۲۹۵۷۳۰۴۰۰۰۱۴۰۰۵۲۶۶۰۳۰ در وجه شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران نزد بانک مرکزی شعبه مرکزی اقدام نمایند. خاطر نشان می‌نماید این فراخوان هیچگونه تعهدی برای کارفرما جهت دعوت به مناقصه شرکت‌های دریافت کننده اسناد مناقصه ایجاد ننموده و تنها شرکت‌هایی که دارای شرایط مندرج در اسناد بوده و حایز حداقل امتیاز لازم (ارزیابی کیفی) شوند با تشخیص کارفرما به مرحله بعدی مناقصه راه خواهند یافت.

  • نام و نشانی کارفرما: شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران به نشانی: تهران، میدان ولیعصر (عج)، کوچه شهیدان سازش، پلاک ۵و ۷
  • محل اجرای پروژه: استان آذربایجان غربی، شهرستان تکاب، کیلومتر ۳۸ جاده تخت سلیمان، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران.
  • موضوع مناقصه: انجام عملیات ۱۰،۰۰۰ ( ده هزار) متر حفاری اکتشافی و مغزه گیری به روش وایرلاین در معدن طلای زرشوران طبق شرح مندرج در اسناد مناقصه.
  • نوع مناقصه: یک مرحله ای عمومی همراه با ارزیابی کیفی
  • مدت زمان اجرای پروژه: یکسال کامل شمسی.

گواهی نامه صلاحیت رشته و پایه: متقاضیان ‌ شرکت در مناقصه باید شرکت حقوقی و دارای گواهی‌نامه صلاحیت پیمانکاری معتبر با رتبه (گرید) حداقل ۳ (سه) در کاوش‌های زمینی از سازمان برنامه و بودجه کشور و گواهی نامه صلاحیت ایمنی معتبر پیمانکاران از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و عضو رسمی اتحادیه حفاران غیرنفتی ایران باشند.

تبصره یک : ثبت نام شرکت‌کنندگان در سامانه ساجار- سازمان برنامه و بودجه کشور به نشانی  (http://sajar.mporg.ir) الزامی است، در غیر این صورت از پذیرش اسناد ایشان معذوریم.

تبصره دو : متقاضیان شرکت در مناقصه باید دارای ظرفیت کاری آزاد حداقل به اندازه برآورد مناقصه در سامانه ساجار- سازمان برنامه و بودجه کشور به نشانی (http://sajar.mporg.ir) باشند، در غیر اینصورت از فرآیند مناقصه حذف خواهند شد.

  • تامین مالی: از منابع داخلی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران
  • مبلغ ضمانت نامه و نوع تضمین: نوع تضمین بر اساس آیین نامه تضمین معاملات دولتی موضوع تصویب نامه شماره ۱۲۳۴۰۲/ت/ ۵۰۶۵۹ ﻫ مورخ ۲۲/۰۹/۹۴ هیأت محترم وزیران به مبلغ ۱۱،۹۳۱،۲۷۷،۸۸۴ (یازده میلیارد و نهصد و سی و یک میلیون و دویست و هفتاد و هفت هزار و هشتصد و هشتاد و چهار) ریال خواهد بود و تضمین ارائه شده می‌بایست برای مدت سه ماه از تاریخ آخرین مهلت قبول پیشنهادات معتبر و قابل تمدید باشد.
  • زمان و محل دریافت اسناد: از اشخاصی که تمایل به شرکت در مناقصه مزبور را دارند دعوت به عمل می آید جهت آگاهی و دریافت اسناد مربوطه پاز طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی اsetadiran.ir از تاریخ درج آگهی حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۶) روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ اقدام نمایند.
  • زمان و محل تحویل اسناد: متقاضیان مکلفند پیشنهادهای خود را حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۶) روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی setadiran.ir بارگذاری نمایند.
  • زمان گشایش پاکت ارزیابی کیفی: ساعت ۱۰:۲۰صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ به نشانی مندرج در بند دو از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت