اخبار خوشی در سال «جهش تولید» برای مردم خواهیم داشت

تهران- ایرنا- معاون وزیر صنعت و رییس هیات عامل ایدرو، گفت: نامگذاری سال ۹۹ به «جهش تولید»، در ادامه سال رونق تولید مسئولیت بخش صنعت را در تحقق شعار سال، سنگین‌تر کرد.

به گزارش ایرنا از سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور(ایدرو) «محمد باقر عالی»، با  تبریک فرا رسیدن سال نو، تاکید کرد: عنایت رهبر انقلاب اسلامی به گام های برداشته شده در افزایش تولید، فعالسازی و احیای واحدهای صنعتی در سطح کشور در طول سال ۹۸ و تاکید ایشان بر ملموس تر شدن آثار اقدامات، وظیفه ای خطیر بر دوش ما گذاشته است.

وی تصریح کرد: علیرغم تشدید تحریم‌ها، خوشبختانه با گام های موثری که در این خصوص و در یکسال گذشته برداشتیم، با حول و قوه الهی اخبار خوشی از گسترش و نوسازی صنایع ایران در سال «جهش تولید» شاهد خواهیم بود.

معاون وزیر صنعت، گفت: سازمان توسعه ای ایدرو ذیل برنامه‌های عملیاتی وزارت صنعت، معدن و تجارت، برای گسترش و نوسازی صنایع ایران به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار، اقداماتی اساسی در دستور کار داشته و دارد که بسیاری از موارد در طول سال ۹۹ به ثمر خواهند نشست.

عالی تاکید کرد: در طول سال گذشته و به ویژه بعد از شیوع بیماری کرونا، تجربه‌ای بسیار ارزشمند از بسیج همه ظرفیت ها و توان تولیدی کشور برای افزایش تولید و تامین مایحتاج مردم، حاصل شد که قدر مسلم به عنوان مدلی کارگر برای تحقق اهداف «جهش تولید» در سطح کشور به کار خواهد آمد.

وی افزود: سخنی گزاف نیست که امروز تجربیات ایران با وجود انواع محدودیت ها و تحریم ها، اکنون به بلوغ کامل رسیده است و ‌ظرف چند روز بسیاری از صنایع کشور افزایش تولید پیدا کردند.

رئیس هیات عامل سازمان ایدرو یادآور شد: اقدامات انجام شده در این مدت، بیانگر این نکته ارزشمند است که بخش صنعت کشور از چنان ظرفیتی برخوردار است که برای تامین کالاهای مورد نیاز، حتی کارخانه ها و واحدهای تولیدی که به هر دلیلی راکد بودند، فعال شدند و بسیاری از کارخانه ها با تغییر خطوط، به سمت تولید اقلام مدنظر شیفت شدند و به سرعت تغییر کاربری دادند.

عالی با اشاره به لبیک وزیر صنعت، معدن و تجارت به نامگذاری سال «جهش تولید»، افزود:  در سایه حمایت های مستمر و بی دریغ رئیس جمهور و سایر ارکان دولت، گام های برداشته شده در سال گذشته، تکمیل تر خواهد شد و آثار اقدامات در دست انجام نیز برای مردم ایران ملموس تر می شود.

معاون وزیر صنعت یادآور شد: در سال «جهش تولید» وظیفه خود می دانیم برای تحقق شعار سال و جلب رضایت حداکثری ملت ایران تلاش کنیم، قدر مسلم با استمرار تلاش مجاهدانه همه کارکنان وزارت صنعت و به طور خاص، مجموعه سازمان ایدرو، همراهی سازنده همه دستگاه‌های مسئول در حوزه تولید و البته همت والای همه صنعتگران و تولیدکنندگان، سالی سرشار از موفقیت و پیروزی را رقم بزنیم.