ظرفیت‌ بی‌نظیر معادن درسیستان و بلوچستان

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست شورای اداری شهرستان خاش گفت: یکی از شروط موفقیت در کار‌ها این است که مسئولان با حضور در میدان و با جدیت پیگیر کار‌ها باشند.
وی با اشاره به اهمیت توجه به افکار عمومی بیان داشت: حضور آحاد مردم در عرصه‌های مختلف اقتصادی، تولیدی و فرهنگی حائز اهمیت است.
استاندار ، به وجود ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در زمینه؛ کشاورزی، دامداری، شیلات، طیور، اقتصاد دریا و سواحل بی‌نظیر اشاره کردو اذعان کرد: استان سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های عظیمی در حوزه تجارت، به خصوص ارتباط با کشور‌های مختلف جهان از طریق مرز‌ها دارد.

وی تصریح کرد: معادن بی نظیر استان سیستان و بلوچستان و آغاز ساخت چندین کارخانه معدنی نیز از ظرفیت‌های خاص این استان است.
کرمی با اشاره به بهره برداری از باطله‌های معدنی بیان داشت: استان دارای ظرفیت‌های عظیمی است که با تلاش مسئولان از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه استان بهره‌مند خواهیم شد.
وی با اشاره به ظرفیت‌های معادن دارویی استان تاکید کرد: ظرفیت داروسازی استان برای ساخت کارخانه‌های دارو سازی بی نظیر است.
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ایجاد پارک علم و فناوری سلامت توسط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان یک کار بسیار با ارزش است.
وی تصریح کرد: افزایش ظرفیت تولید طیور و سیمان و محصولاتی که مواد اولیه آن در استان وجود دارد و امکانات صادرات آن محیاست که باید با جذب سرمایه گذاران و گسترش شرکت‌های دانش بنیان انجام شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در زمینه تامین اعتبارات عمرانی استان با هیچ گونه مشکلی روبرو نیستیم، بنابراین باید به سرعت طرح های زیرساختی استان توسعه پیدا کند.
استاندار با تاکید بر توسعه فرهنگ کار در استان تصریح کرد: مسئولان با قشر جوان به عنوان یک ظرفیت بزرگ ارتباط داشته باشند و در راهبری آنها نقش ایفا کنند.
کرمی تاکید کرد: همه در زمینه حفظ انسجام و وحدتی که در استان وجود دارد و عامل توسعه و پیشرفت استان نیز است، تلاش کنند.